Hibaelhárítás

Amennyiben probléma merül fel a KIFÜ által biztosított vezeték nélküli hozzáférés használhatóságában, akkor kérjük, hogy olvassa el a lenti hibaelhárítási segédletet!

Nem tud kapcsolódni az eduroam hálózathoz, hitelesítési hibát ír a készülék

Ellenőrizze, hogy:

  1. biztosan jól adta-e meg a felhasználói nevét és jelszavát!
  2. a felhasználónak nem ‘Nincs beállítva’ a jogviszonya a Dashboard felületen lévő ‘Felhasználók’ menü, ‘Felhasználók listájá’-ban!
  3.  biztosan MS-CHAPv2 EAP-módszert állított-e be a hálózati profil létrehozásakor!
  4. biztosan minden, az intézményben telepített Access Point megfelelően be van kábelezve a Cisco 892FSP típusú router megfelelő portjára közvetett vagy közvetlen módon és megfelelő IP kapcsolata van a routerrel. (Amennyiben az Access Point kap áramot, a rajta lévő konfiguráció segítségével szolgáltatja az eduroam hálózatot [SSID-t]. Amennyiben nincs megfelelően csatlakoztatva a Cisco 892FSP routerhez, akkor az Access Point nem tudja megfelelően továbbítani a hitelesítési adatot a Radius szerver felé, így a hálózatot használni kívánó eszköz hitelesítés hibát jelezhet! Emiatt fontos, hogy a nem használt Access Pointokat a hibakeresés ideje alatt áramtalanítsák!)

Vissza az Iskolai eduroam használata oldalra

2022-02-24