Ügyfélszolgálati munkatárs

Budapest, Magyarország
Ügyfélszolgálati munkatárs

Jelentkezési határidő: 2022. május 31.

Teljes leírás:

Szakértő ügyfélszolgálati csapatunk legújabb tagját keressük. Amennyiben az adminisztratív területen szerzett tapasztalataid kamatoztatása mellett szeretnéd a műszaki tudásodat is fejleszteni és nem riadsz meg a folyamatosan változó feladatoktól, akkor nálunk a helyed!

Feladatok:
  • Az intézmények infokommunikációs szolgáltatásaival kapcsolatos hibáinak, kéréseinek megoldása, illetve szükség esetén a kérdések felterjesztése a következő támogatási szintre
  • Ügyfelektől érkező igények írásban és telefonon történő megválaszolása
  • Elsőszíntű műszaki támogatói feladatok ellátása, szolgáltatások elsődleges hibakezelése
  • Szolgáltatás létesítésének, módosításának koordinálása, tájékoztatók kiküldése
  • Központi adatbázis ellenőrzése, naprakészen tartása, a fejlesztésében való aktív részvétel
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal és a társszolgáltatókkal
  • Kimutatások készítése, adatszolgáltatás
Amit kínálunk:
  • Kihívást, fejlődést jelentő feladatkör
  • A munkakör sokrétűsége lehetővé teszi, az adminisztratív és műszaki területen is a fejlődést.
  • Betekintést egy országos kiterjedésű, több ezer intézményt kiszolgáló komplex informatikai infrastruktúra üzemeltetésébe illetve lehetőséget korszerű infokommunikációs szolgáltatások megismerésére.
  • Fiatal, dinamikus, szakmailag tapasztalt, széles látókörű munkatársak, összetartó csapat
  • Jól megközelíthető iroda, munkavégzéshez szükséges, korszerű technológiáknak megfelelő eszközök
  • Külső és belső képzések során szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, megbízható munkahely
  • Otthoni munkavégzés lehetősége
  • Versenyképes, piaci jövedelem
Amit kérünk:
  • Nyitottság a műszaki segítségnyújtásra, műszaki tudás elsajátítására
  • Határozott, udvarias, szakszerű telefonos és írásbeli kommunikáció
  • MS Word és Excel felhasználói szintű ismerete
  • Minimum érettségi
  • Üzleti ügyfélszolgálati vagy műszaki területen szerzett 1-3 éves tapasztalat, de nyitottak vagyunk az elhivatott, szorgalmas, a területet megtanulni vágyó pályakezdő vagy junior jelöltek meghallgatására is!
Elvárt kompetenciák:
  • Jó kommunikációs készség
  • Nyitottság a tanulásra és tudásmegosztásra
  • Csapatszellem
  • Ügyfélbarát szemlélet
  • Jó problémamegoldási – és együttműködési készség
  • Precíz munkavégzés nagyfokú önállóság mellett
  • Hatékony és megoldáscentrikus hozzáállás
Előnyt jelent:
  • Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
  • Távközlési, IT cégnél szerzett tapasztalat
  • MS Word és Excel magas szintű ismerete
  • Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban
  • Ticketing rendszer ismerete
  • CRM rendszer ismerete
  • Hálózati és IT alapismeretek
Munkavégzés helye:

Budapest, XIII kerület, részleges otthoni munkavégzés lehetőséggel

Jelentkezés:

A szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével a hr@kifu.gov.hu e-mail-címre várjuk.

Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség honlapján elhelyezett adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni, a hr@kifu.gov.hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.