Teljes leírás:
Szakértő ügyfélszolgálati csapatunk legújabb tagját keressük. Amennyiben az adminisztratív területen szerzett tapasztalataid kamatoztatása mellett szeretnéd a műszaki tudásodat is fejleszteni és nem riadsz meg a folyamatosan változó feladatoktól, akkor nálunk a helyed!
Feladatok:
- Az intézmények infokommunikációs szolgáltatásaival kapcsolatos hibáinak, kéréseinek megoldása, illetve szükség esetén a kérdések felterjesztése a következő támogatási szintre
- Ügyfelektől érkező igények írásban és telefonon történő megválaszolása
- Elsőszíntű műszaki támogatói feladatok ellátása, szolgáltatások elsődleges hibakezelése
- Szolgáltatás létesítésének, módosításának koordinálása, tájékoztatók kiküldése
- Központi adatbázis ellenőrzése, naprakészen tartása, a fejlesztésében való aktív részvétel
- Kapcsolattartás a társosztályokkal és a társszolgáltatókkal
- Kimutatások készítése, adatszolgáltatás
Amit kínálunk:
- Kihívást, fejlődést jelentő feladatkör
- A munkakör sokrétűsége lehetővé teszi az adminisztratív és műszaki területen is a fejlődést
- Betekintést egy országos kiterjedésű, több ezer intézményt kiszolgáló komplex informatikai infrastruktúra üzemeltetésébe, illetve lehetőséget korszerű infokommunikációs szolgáltatások megismerésére
- Fiatal, dinamikus, szakmailag tapasztalt, széles látókörű munkatársak, összetartó csapat
- Jól megközelíthető iroda, munkavégzéshez szükséges, korszerű technológiáknak megfelelő eszközök
- Külső és belső képzések során szakmai fejlődési lehetőség
- Stabil, megbízható munkahely
- Otthoni munkavégzés lehetősége
- Versenyképes, piaci jövedelem
Amit kérünk:
- Nyitottság a műszaki segítségnyújtásra, műszaki tudás elsajátítására
- Határozott, udvarias, szakszerű telefonos és írásbeli kommunikáció
- Microsoft Word és Excel felhasználói szintű ismerete
- Minimum érettségi
- Üzleti ügyfélszolgálati vagy műszaki területen szerzett 1-3 éves tapasztalat, de nyitottak vagyunk az elhivatott, szorgalmas, a területet megtanulni vágyó pályakezdő vagy junior jelöltek meghallgatására is!
Elvárt kompetenciák:
- Jó kommunikációs készség
- Nyitottság a tanulásra és tudásmegosztásra
- Csapatszellem
- Ügyfélbarát szemlélet
- Jó problémamegoldási- és együttműködési készség
- Precíz munkavégzés, nagyfokú önállóság mellett
Előnyt jelent:
- Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
- Távközlési, IT cégnél szerzett tapasztalat
- Microsoft Word és Excel magas szintű ismerete
- Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban
- Ticketing rendszer ismerete
- CRM rendszer ismerete
- Hálózati és IT alapismeretek
Munkavégzés helye:
Budapest, XIII. kerület, részleges otthoni munkavégzés lehetőséggel
Jelentkezés:
A szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével a hr@kifu.gov.hu e-mail-címre várjuk.
Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség honlapján elhelyezett adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni, a hr@kifu.gov.hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.