Ügyfélmenedzser

Teljes leírás:

A KIFÜ nagy múlttal és tapasztalattal rendelkező ügyfélkapcsolati csapatába keressük legújabb munkatársunkat. Amennyiben az ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalataid kamatoztatása mellett szereted az összetett, változatos feladatokat és nem riadsz meg a kihívásoktól, akkor nálunk a helyed!

Feladatok:

  • Új ügyfelek felkutatása
  • Az ügyfélportfólióban szereplő intézmények kéréseinek folyamatos menedzselése
  • Rendszeres kapcsolattartás a portfólióba tartozó ügyfelekkel (ügyféllátogatás)
  • A portfólióba tartozó ügyfelek igényeinek megismerése/felmérése és testreszabott megoldások javaslata (IKT szolgáltatások)
  • Ügyféligények alapján javaslat tétel új szolgáltatások bevezetésére, meglévő szolgáltatások módosítására, illetve kivezetésére
  • Az ügyfelek szempontjai alapján folyamatosan vizsgálnia kell a kiajánlott szolgáltatásokat, illetve azok minőségét, kezelnie kell a hozzá érkező ügyféligényeket, panaszokat
  • Egyedi árazások, ajánlatok készítése, ellenőrzése
  • A portfólióba tartozó ügyfelek szolgáltatásai mögötti költségek folyamatos nyomon követése (kiadások, bevételek), riportok, kimutatások készítése
  • Pipeline építés

Amit kínálunk:

  • Kihívást, fejlődést, tapasztalatszerzést jelentő, elismert feladatkör
  • Betekintést egy országos kiterjedésű, több ezer intézményt kiszolgáló komplex informatikai infrastruktúra üzemeltetésébe, illetve lehetőséget korszerű infokommunikációs szolgáltatások megismerésére
  • Dinamikus, szakmailag tapasztalt, széles látókörű munkatársak, összetartó csapat
  • Jól megközelíthető iroda, munkavégzéshez szükséges, korszerű technológiáknak megfelelő eszközök
  • Külső és belső képzések során szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, megbízható munkahely
  • Otthoni munkavégzés lehetősége
  • Versenyképes, piaci jövedelem
  • Cafeteria juttatás

Amit kérünk:

  • Értékesítési területen szerezett tapasztalat
  • IT vagy Telco területen szerzett minimum 3 éves tapasztalat
  • Határozott, udvarias kommunikáció
  • Önmotivált és sikerorientált hozzáállás
  • Produktivitás és átlátható munkavégzés
  • MS Word és Excel felhasználói szintű ismerete
  • Minimum érettségi

Elvárt kompetenciák:

  • Kiváló kapcsolatteremtő képesség
  • Rugalmasság
  • Terhelhetőség
  • Kudarctűrés
  • Agilitás és proaktivitás
  • Nyitottság a tanulásra és tudásmegosztásra
  • Csapatszellem
  • Ügyfélbarát szemlélet
  • Jó problémamegoldási – és együttműködési készség
  • Precíz munkavégzés nagyfokú önállóság mellett
  • Hatékony és megoldáscentrikus hozzáállás

Előnyt jelent:

  • CRM rendszer ismerete

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIII kerület Váci út 35., részleges otthoni munkavégzés lehetőséggel

Jelentkezés:

A szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével a hr@kifu.gov.hu e-mail-címre várjuk.
Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség honlapján elhelyezett adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni, a hr@kifu.gov.hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.