Ügyfélmenedzser
Teljes leírás:
A KIFÜ nagy múlttal és tapasztalattal rendelkező ügyfélkapcsolati csapatába keressük legújabb munkatársunkat. Amennyiben az ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalataid kamatoztatása mellett szereted az összetett, változatos feladatokat és nem riadsz meg a kihívásoktól, akkor nálunk a helyed!
Feladatok:
- Új ügyfelek felkutatása
- Az ügyfélportfólióban szereplő intézmények kéréseinek folyamatos menedzselése
- Rendszeres kapcsolattartás a portfólióba tartozó ügyfelekkel (ügyféllátogatás)
- A portfólióba tartozó ügyfelek igényeinek megismerése/felmérése és testreszabott megoldások javaslata (IKT szolgáltatások)
- Ügyféligények alapján javaslat tétel új szolgáltatások bevezetésére, meglévő szolgáltatások módosítására, illetve kivezetésére
- Az ügyfelek szempontjai alapján folyamatosan vizsgálnia kell a kiajánlott szolgáltatásokat, illetve azok minőségét, kezelnie kell a hozzá érkező ügyféligényeket, panaszokat
- Egyedi árazások, ajánlatok készítése, ellenőrzése
- A portfólióba tartozó ügyfelek szolgáltatásai mögötti költségek folyamatos nyomon követése (kiadások, bevételek), riportok, kimutatások készítése
- Pipeline építés
Amit kínálunk:
- Kihívást, fejlődést, tapasztalatszerzést jelentő, elismert feladatkör
- Betekintést egy országos kiterjedésű, több ezer intézményt kiszolgáló komplex informatikai infrastruktúra üzemeltetésébe, illetve lehetőséget korszerű infokommunikációs szolgáltatások megismerésére
- Dinamikus, szakmailag tapasztalt, széles látókörű munkatársak, összetartó csapat
- Jól megközelíthető iroda, munkavégzéshez szükséges, korszerű technológiáknak megfelelő eszközök
- Külső és belső képzések során szakmai fejlődési lehetőség
- Stabil, megbízható munkahely
- Otthoni munkavégzés lehetősége
- Versenyképes, piaci jövedelem
- Cafeteria juttatás
Amit kérünk:
- Értékesítési területen szerezett tapasztalat
- IT vagy Telco területen szerzett minimum 3 éves tapasztalat
- Határozott, udvarias kommunikáció
- Önmotivált és sikerorientált hozzáállás
- Produktivitás és átlátható munkavégzés
- MS Word és Excel felhasználói szintű ismerete
- Minimum érettségi
Elvárt kompetenciák:
- Kiváló kapcsolatteremtő képesség
- Rugalmasság
- Terhelhetőség
- Kudarctűrés
- Agilitás és proaktivitás
- Nyitottság a tanulásra és tudásmegosztásra
- Csapatszellem
- Ügyfélbarát szemlélet
- Jó problémamegoldási – és együttműködési készség
- Precíz munkavégzés nagyfokú önállóság mellett
- Hatékony és megoldáscentrikus hozzáállás
Előnyt jelent:
- CRM rendszer ismerete
Munkavégzés helye:
- Budapest, XIII kerület Váci út 35., részleges otthoni munkavégzés lehetőséggel
Jelentkezés:
A szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével a hr@kifu.gov.hu e-mail-címre várjuk.
Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség honlapján elhelyezett adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni, a hr@kifu.gov.hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.