Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Tisztaszoftver Program keretében nyújtott Office Professional Plus 2016 szofter aktiválásában fennakadások tapasztalhatók.
A megoldáson dolgozunk.
A korábban sikeresen aktivált termékek működésénél nem, csak az új aktiválásnál jelentkezik a probléma. A KMS szerveren keresztül történő aktiválás továbbra is működik, javasoljuk a használatát.
A KMS szerveren történő aktiválásról és annak feltételeiről bővebb információ itt érhető el.
Együttműködésüket és türelmüket köszönjük!
KIFÜ ügyfélszolgálat
2020-08-29
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.