A KIFÜ felnőttképzési tevékenységét a 2013. évi LXXVII. felnőttképzési törvény előírásai szerint végzi.
A Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség az alábbi felnőttképzési nyilvántartásokkal rendelkezik:
A KIFÜ új felnőttképzési rendszerben hatályos minőségirányítási rendszere alapján az alábbi minőségirányítási elemekkel rendelkezik:
A minőségre vonatkozó intézményi stratégia:
A szervezet felnőttképzési tevékenységére vonatkozó minőségirányítási rendszer kialakítása és működtetése mellett biztosítjuk a hatályos felnőttképzési törvény követelményeinek megfelelő működést. Ennek megfelelően ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszert működtetünk, a felnőttképzési folyamatokhoz kapcsolódó indikátorokat tűzünk ki, valamint tevékenységeinket folyamatosan értékeljük és tovább fejlesztjük.
A szervezet és az oktatók minőségirányítással kapcsolatos felelőssége
Fontos számunkra, hogy a szervezet minden alkalmazottja, szervezeti egysége és alvállalkozó partnere munkáját annak szellemében végezze, hogy tevékenysége tükrözze minőségirányítással kapcsolatos elkötelezettségét és felelősségét. A vezetők, a képzési munkatársak és az oktatók elkötelezettek:
A képzésben résztvevők bevonásának módja a minőségirányítás megvalósításába
Intézményünk következetesen, rendszeresen és tudatosan bevonja a képzésben résztvevőket a minőségirányítás megvalósításába. Ennek érdekében nyilvánosságra hozza minőség iránti elkötelezettségét, képzésben résztvevőivel értékelteti működését, és felhasználja az értékelés eredményét a fejlesztésben.
A minőségpolitika megvalósításának, figyelemmel kísérésének és felülvizsgálatának módja
A szervezet vezetése minden partnere számára elérhető módon nyilvánosságra hozza minőségpolitikáját, amelyet folyamatosan figyelemmel kísér, Önértékelése során felülvizsgál, és szükség szerint változtat.
Intézményi panaszkezelési alapelvek
A KIFÜ panaszkezelési dokumentummal rendelkezik annak érdekében, hogy a panaszokat átlátható és hatékony módon tudja kezelni. A panaszkezelési szabályzat a képzésben résztvevők elégedettségének és igényeinek magasabb szintű kielégítése érdekében nyilvános dokumentum.
A panaszok kezelése diszkrimináció-mentes, azaz a panaszokat és a panaszosokat bármilyen megkülönböztetés nélkül, egyenlően, azonos eljárás keretében és szabályok szerint kezeli. Intézményünk minden esetben tájékoztatja a panasztevőt, hogy a panasz elutasítása esetén milyen szervhez, hatósághoz, békéltető testülethez vagy bírósághoz fordulhat. A szervezet panaszkezelési szabályzata az érdeklődők rendelkezésére áll az ügyfélszolgálaton vagy kérésre elektronikus formában megküldésre kerül.
A panaszkezelési rendszer elemei:
A képzésben résztvevők bevonásának módja a minőségirányítás megvalósításába
Intézményünk következetesen, rendszeresen és tudatosan bevonja a képzésben résztvevőket a minőségirányítás megvalósításába. Ennek érdekében nyilvánosságra hozza minőség iránti elkötelezettségét, képzésben résztvevőivel értékelteti működését, és felhasználja az értékelés eredményét a fejlesztésben.
A szervezet képzési ügyfélszolgálati címe
1134 Budapest, Váci út 35.
Humánpolitikai Főosztály
A szervezet telefonszáma
+36 1 450 3070
A szervezet e-mail címe
ugyfelszolgalat@kifu.hu
A szervezet honlapja
www.kifu.gov.hu
Ügyfélszolgálati ideje:
- Hétfő: 10.00 – 15.00
- Kedd: 10.00-15.00
- Szerda: 10.00-15.00
- Csütörtök: 10.00-15.00
- Péntek: 10.00-15.00