Résztvevő intézmények felhasználói

A WiFi AP-k telepítése és tankerülettel történő szerződéskötést követően az iskola által definált felhasználok használhatják az eduroamot saját iskolájukban és más, a pilotban résztvevő szervezeteknél, illetve bármely más eduroam szövetség tagjánál.

Az eduroam Wifi hálózatokban néhány kimenő portot szűrhetnek. Az iskolákban a szűrt portok listája a tűzfal oldalon látható.

Az eduroam a Dashboardon, a Felhasználók menüben beállított felhasználónevet és jelszót használja – ugyanazt, mint amit a levelezéshez használ a felhasználó. Azok vesznek részt az eduID/eduroam pilotban és így használni tudják az eduroamot, amelyeknek a jogviszonya kitöltésre került (azaz nem „Nincs beállítva”, hanem vagy „Pedagógus”, vagy „Tanuló” vagy „Egyéb”; lásd a képen).

Felhasználók kezelése Dashboard esetén:

Felhasználók kezelése Dashboard 2.0 esetén: 

Kérjük, mielőtt más intézmény próbálná használni az eduroamot, állítsa be az eduroam hozzáférését a következő módon és próbálja ki saját intézményében!

Vissza az Iskolai eduroam használata oldalra