A Szupergyors Internet Program (SZIP) célja az ország összes háztartásának újgenerációs szélessávú (NGA, next generation access, azaz minimum 30 Mbit/s névleges letöltési sebességet biztosító) hozzáférési hálózattal el nem látott címeinek lefedése.
A SZIP alapját, azaz a még nagysebességű internet szolgáltatásra képes infrastruktúrával le nem fedett magyarországi címek meghatározását a 2014. december – 2015. április között országosan lefolytatott, szolgáltatók által biztosított információkon alapuló internet lefedettségi felmérés képezte. A lefedettségi felmérés az ország összes olyan címmel, helyrajzi számmal azonosított belterületi és ipari ingatlanjai esetében megtörtént, amelyek szerepeltek a 2014. évi KEKKH és KSH címadatbázisban.
SZIP projekttel kapcsolatban felmerülő kérdése esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@kifu.hu e-mail címen, vagy a + 361 450 3070 telefonszámon. Az ügyintézés hatékonyságának növelése érdekében kérjük, az alábbi adatok megadására mind írásos, mind telefonos bejelentéskor fokozottan ügyeljenek:
- Bejelentő neve
- Bejelentő pontos címe (csak pontos cím megadása esetén tudunk vizsgálatot indítani)
- Bejelentő telefonszáma (amire a visszahívást kérik)
- Bejelentő e-mail címe (amit aktívan olvasnak)
- Bejelentés oka (pontos, részletes kifejtés)
- megvalósítási helyszín név változása esetén
- megvalósítási helyszín kapcsolattartói adatok változása esetén
- megvalósítási helyszín cím változása esetén
- fenntartó változása esetén
Az adatváltozás kizárólag a DJP06 – Adatváltozás Bejelentő Lap kitöltésével, és az ugyfelszolgalat@kifu.hu e-mail címre történő beküldéssel tehető meg.
A megvalósítási helyszín kapcsolattartói adatok változása esetén elegendő e-mailben megküldeni az új adatokat.
Az eszközök áthelyezéséhez kérjük, hogy egy szabadon fogalmazott, hivatalos kérelmet küldjenek részünkre e-mailben az ugyfelszolgalat@kifu.hu email címre, vagy postai úton a KIFÜ címére.
Áthelyezéshez megadandó adatok:
- intézmény neve és címe,
- az áthelyezni kívánt telephelynek jelenlegi neve és címe,
- az áthelyezni kívánt telephelynek új címe, változás esetén a neve
- egyéb körülmények, indoklás (pl.: lebontják az épületet, pontos dátum)
- kapcsolattartói adatok
- az épületen lévő külső eszköz magassága (méter)
Az igény beérkezését követően Ügyfélszolgálatunk felveszi a kapcsolatot a Bejelentővel.
Amikor a DJP pont eszközeinek áthelyezése megtörtént, kérjük, a címváltozásról a DJP06 – Adatváltozás bejelentő lapot kitöltve az ugyfelszolgalat@kifu.hu e-mail címére küldjék meg.
Szüneteltetési igényüket írásban, az ugyfelszolgalat@kifu.hu e-mail címre küldött DJP04 – GINOP-3.3.1-16-2016-00001projekt keretében kapott pályázati csomag ideiglenes leszerelése és szolgáltatás szüneteltetése kérelemmel jelezhetik.
Kérjük, az eszköz meghibásodását jelezzék Ügyfélszolgálatunk felé az alábbi elérhetőségek egyikén:
Tel: +36 1 450 3070
Email: hibabejelento@kifu.hu
Kérjük, beszámolóval kapcsolatos kérdését emailben az ugyfelszolgalat@kifu.hu e-mail címre küldjék meg részünkre, vagy hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 450 3070 számon.
Kérjük, az eszköz eltűnése, eltulajdonítása esetén a Rendőrség felé a feljelentést haladéktalanul tegyék meg, és az ott készült jegyzőkönyvet szkennelve küldjék meg az ugyfelszolgalat@kifu.hu email címre.
Kérjük, a nyomozás lezárását követően az arról szóló határozatot/jegyzőkönyvet is küldjék meg szkennelve ügyfélszolgálatunk részére.
A DJP Pont megszüntetése, lemondása az Együttműködési Megállapodás és Használati Szerződés VIII. és IX. pontjának figyelembe vételével, és az ugyfelszolgalat@kifu.hu e-mail címre küldött DJP05 – GINOP-3.3.1-16-2016-00001 projekt keretében kapott pályázati csomag leszerelési kérelem kitöltésével kezdeményezhető.