Tisztaszoftver Programhoz kapcsolódó általános kérdések

Igényelhetek-e jogtiszta allicence-t közoktatási intézmény részére?

Ki jogosult pedagógusként igénybe venni a Tisztaszoftver Programban az allicenceket?

Hogyan tudok Tisztaszoftver Programban résztvevő szolgáltatást igényelni? 

Meddig érvényes a Tisztaszoftver Program igénylésem?

A KIR oldalon beregisztráltam az adataimat, azonban a termékkulcsokat nem kaptam meg, miért?

Hogyan érhetem el, hol találom a Tisztaszoftver Program keretén belül igényelt jogtiszta szoftvereket és termékkulcsokat? 

Mi a dashboard felület? 

Hol érem el a dashboard felületet?

Miért nem látom a letöltési lehetőséget a dashboardon? 

Van dashboard fiókom, de mégsem látom a Letöltések menüpontot? 

Nincs a dashboard felülethez hozzáférésem, akkor is tudok Tisztaszoftvert igényelni? 

Megadhatom-e azt az e-mail címet igényléskor, amivel regisztrált dashboard fiókom van?

Mik a jogtiszta szoftverhasználat egyéb feltételei? 

Miért jelez DMAK korlát hiba üzenetet aktiváláskor? 

Idegennyelven igényelhetők a szoftverek és termékkulcsok?

Windows Education-t lehet igényleni?

Mikortól lesz elérhető az Office 2019 változata?

Rendelkezem KIFÜ által biztosított internet hálózattal, akkor is külön kell kérnem a fix IP cím regisztrálását? 

KMS szerveren keresztül tudok Office 2019 vagy Windows 10 Education verziót aktiválni?

Hogyan tudom a Windows 8.0 és újabb operációs rendszerben a rendszer nyelvét megváltoztatni?

Hogyan tudok idegen nyelvű Office 2013 vagy újabb Pro Plus programot igényelni pedagógusként vagy intézményként a Tisztaszoftver Program keretében?

Hogyan tudom telepíteni az Office Professional Plus 2013 és újabb szoftverekhez a nyelvcsomagokat és hogyan választhatom ki a megfelelő nyelvet?

Vissza a gyakran ismételt kérdésekhez