Közlemények

2020-10-14

Tisztelt Ügyfeleink!
 
A Szuperszámítógép/HPC szolgáltatásunkat érintő hiba elhárult.
 
Türelmüket köszönjük!

2020-10-14

Tisztelt Ügyfeleink!
 
A Szuperszámítógép/HPC szolgáltatásunkban jelenleg fennakadások tapasztalhatók.
A hiba javítása folyamatban van.
 
Türelmüket köszönjük!

2020-10-02

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020.10.02-án 18.00-20.00 között több szolgáltatásunkat is érintő karbantartást végzünk.
A karbantartás ideje alatt nem lesz elérhető a Dashboard 2.0 felület, a HPC portál, illetve a levelezés szolgáltatás.
Részleges kiesésre lehet számítani a webhosting, videotorium és a videokonferencia szolgáltatások esetében.
A szolgáltatások a karbantartás végeztével újra teljeskörűen használhatók lesznek.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

KIFÜ Ügyfélszolgálat.

2020-09-30

Tisztelt Ügyfeleink!
 
Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy a KIFÜ rövidesen, előreláthatóan 2020 október elsején késő délután elérhetővé teszi az intézményi szintű Vendég WiFi jelszókezelést.
Ennek a fejlesztésnek köszönhetően a jövőben az intézmények egyszerűen, saját magunknak tudnak akár több egyedi vendég felhasználót és kapcsolódó jelszót létrehozni a KIFÜ Dashboard felületén.

2020-09-11

Tisztelt Ügyfeleink!
 
A Videotorium és intézményi tárhely szolgáltatásainkat érintő hibák elhárultak.
 
Türelmüket köszönjük!
 
Tisztelettel:
 
KIFÜ Ügyfélszolgálat

2020-09-10

Tisztelt Ügyfeleink!
 
Az eduroam Wifi hálózathoz a csatlakozás újra rendben működik.
 
Türelmüket köszönjük!
 
Tisztelettel:
 
KIFÜ Ügyfélszolgála

2020-09-10

Tisztelt Ügyfeleink!
 
A Videotorium szolgáltatásunkban egyes aloldalak és videók jelenleg nem jeleníthetők meg.
Az intézményi tárhelyszolgáltatásunk (Strage) esetében, egyes intézmények jelenleg a tárhelyük elérésben problémát tapasztalhatnak.
A hiba javítása folyamatban van.
 
Türelmüket köszönjük!
 
Tisztelettel:
 
KIFÜ Ügyfélszolgálat

2020-09-10

Tisztelt Ügyfeleink!
 
Az eduroam Wifi szolgáltatás vonatkozásában csatlakozási problémák tapasztalhatók.
A hiba javítása folyamatban van.
 
Türelmüket köszönjük!
 
Tisztelettel:
 
KIFÜ Ügyfélszolgálat

2020-09-08

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Office Professional Plus 2016 lincence újra rendben aktiválható.
 
Türelmüket köszönjük!
 
KIFÜ Ügyfélszolgálat

2020-08-29

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Tisztaszoftver Program keretében nyújtott Office Professional Plus 2016 szofter aktiválásában fennakadások tapasztalhatók. A megoldáson dolgozunk.
A korábban sikeresen aktivált termékek működésénél nem, csak az új aktiválásnál jelentkezik a probléma. A KMS szerveren keresztül történő aktiválás továbbra is működik, javasoljuk a használatát.
A KMS szerveren történő aktiválásról és annak feltételeiről bővebb információ itt érhető el.

2020-08-14

Tisztelt Ügyfeleink!
 
A Győr és környékét érintő áramellátási hiba megszűnt, a hálózati szolgáltatások megfelelően működnek.
 
Köszönjük a türelmüket!
 
Tisztelettel:
 
KIFÜ Ügyfélszolgálat

2020-08-14

Tisztelt Ügyfeleink!
 
A hálózati szolgáltatásban Győrben és környékén áramellátási hiba miatt, előreláthatóan 12 óráig fennakadások tapasztalhatók.
 
Türelmüket köszönjük!
 
Tisztelettel:
 
KIFÜ Ügyfélszolgálat

2020-08-12

Tisztelt Ügyfeleink!

A köznevelési eduroam és Vendég Wifi szolgáltatást érintő központi hiba elhárult.

Köszönjük a türelmüket!

Tisztelettel:

KIFÜ Ügyfélszolgálat

2020-08-12

Tisztelt Ügyfeleink!

A köznevelési eduroam és a Vendég Wifi szolgáltatásban fennakadások tapasztalhatók. A hiba javítása folyamatban van.

Türelmüket köszönjük!

Tisztelettel:

KIFÜ Ügyfélszolgálat

2020-07-06

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a webhosting szolgáltatásunkért felelős infrastruktúra adatbázis szerverein az alábbi időszakban karbantartást végzünk.
 
A karbantartás tervezett időablaka:
2020.07.11. (9:00) - 2020.07.11. (13:00)
 
A jelzett időintervallumban a weboldalak nem lesznek elérhetők. A karbantartás végeztével a normál működés automatikusan visszaáll, Önöknek további teendője nincs.
 
Megértésüket és türelmüket köszönjük!

2020-07-06

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a webszolgáltatásunkért felelős infrastruktúra - ami az intézményük weboldalának kiszolgálását is végzi - egyik elemét frissítenünk
szükséges, ezért a tárhelyhez történő hozzáférés (állományok fel- és letöltése) a karbantartás idején nem lesz lehetséges.

2020-05-13

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy az idegen nyelven kért szoftverek és operációs rendszerek elérésében változás történt, melyről bővebb információt a GY.I.K menüpont Tisztaszoftver Programhoz kapcsolódó általános kérdések oldalán találnak.

2020-04-09

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a C4E és eduBOX szolgáltatásunkban, 2020.04.10 22.00 - 2020.04.11 12.00 között karbantartást végzünk.

2020-04-01

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a telefonos ügyfélszolgálatunkon április elsejétől minőségbiztosítási okokból, valamint a gyorsabb ügyintézés érdekében bevezettük az IVR-rendszert és hangrögzítést. Az Adatkezelési tájékoztatók az alábbi linken érhető el:
 
Adatkezelési tájékoztatók
 
Ügyfélszolgálatunk 2020. április elsejétől a +36 1 450 3070 számon érhető el, kérjük, telefonos bejelentéseiket ezen tegyék meg.
 
Együttműködésüket köszönjük!

2020-02-27

Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy 2020.02.24-től lehetőségük nyílik bejelentéseik státuszának lekérdezésére a KIFÜ honlapjának ügyfélszolgálat menüpontja alatt. A lekérdezéshez a bejelentés azonosítójára van szükség, amelyről rögzítését követően automata e-mailben kapnak tájékoztatást. Kérjük telefonos bejelentések esetében fokozottan ügyeljenek a megfelelő kapcsolattartói e-mail cím megadására, hiszen erre a címre küldjük a lekéréshez szükséges egyedi azonosítót tartalmazó visszajelzést.

Oldalak