Ügyfélkapcsolati munkatárs

Budapest

Ügyfélkapcsolati munkatárs

Jelentkezési határidő: 2024. október 15.

Teljes leírás:

A KIFÜ nagy múlttal és tapasztalattal rendelkező ügyfélkapcsolati csapatába keressük legújabb munkatársunkat. Amennyiben az ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalataid kamatoztatása mellett szereted az összetett, változatos feladatokat és nem riadsz meg a kihívásoktól, akkor nálunk a helyed!

Feladatok:

  • Az intézmények hálózati és wifi szolgáltatásaival kapcsolatos kéréseinek megoldása
  • Ügyfelektől írásban és telefonon érkező igények megválaszolása
  • Hálózati és wifi szolgáltatásokkal kapcsolatos folyamatok koordinálása, együttműködve a műszaki területtel
  • Központi adatbázis naprakészen tartása
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal és a társszolgáltatókkal
  • Kimutatások, adatszolgáltatások készítése

Amit kínálunk:

  • Kihívást, fejlődést jelentő feladatkör
  • Betekintést egy országos kiterjedésű, több ezer intézményt kiszolgáló komplex informatikai infrastruktúra üzemeltetésébe, illetve lehetőséget korszerű infokommunikációs szolgáltatások megismerésére.
  • Fiatal, dinamikus, szakmailag tapasztalt, széles látókörű munkatársak, összetartó csapat
  • Jól megközelíthető iroda, munkavégzéshez szükséges, korszerű technológiáknak megfelelő eszközök
  • Külső és belső képzések során szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, megbízható munkahely
  • Otthoni munkavégzés lehetősége
  • Versenyképes, piaci jövedelem

Amit kérünk:

  • Határozott, udvarias, szakszerű telefonos és írásbeli kommunikáció
  • MS Word és Excel felhasználói szintű ismerete
  • Minimum érettségi
  • Üzleti ügyfélszolgálati területen szerzett 1-3 éves tapasztalat, de nyitottak vagyunk az elhivatott, szorgalmas, a területet megtanulni vágyó pályakezdő vagy junior jelöltek meghallgatására is!

Elvárt kompetenciák:

  • Jó kommunikációs készség
  • Nyitottság a tanulásra és tudásmegosztásra
  • Csapatszellem
  • Ügyfélbarát szemlélet
  • Jó problémamegoldási – és együttműködési készség
  • Precíz munkavégzés nagyfokú önállóság mellett
  • Hatékony és megoldáscentrikus hozzáállás

Előnyt jelent:

  • Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
  • MS Word és Excel magas szintű ismerete
  • Jegykezelő rendszer ismerete
  • CRM rendszer ismerete
  • Hálózati és IT alapismeretek

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület, részleges otthoni munkavégzés lehetőséggel

Jelentkezés:

A szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével a hr@kifu.gov.hu e-mail-címre várjuk.
Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség honlapján elhelyezett adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni, a hr@kifu.gov.hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.