Ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése

Jelenlegi hely

Projektazonosító: KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2017-00053
KIFÜ szerepe a projektben: folyamat- és műszaki minőségbiztosító
Indítás: 2016.
Zárás: 2019.
Támogatás összege: 5 950 000 000 Ft
KIFÜ-re eső rész: 59 500 000 Ft
Konzorciumi tagok: Zala Megyei Kormányhivatal, Miniszterelnökség, Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Projekt státusza: folyamatban


A projekt célja a kormányhivatalok ügyfélkapcsolati tevékenységeinek hátterét képező informatikai támogató háttér és kapcsolódó folyamatok fejlesztése, hatékonyabbá tétele, a belső folyamatok optimalizálásával, az információk hatékonyabb megosztásával és a folyamatok elektronizálásával csökken az ügyintézések átfutási ideje és az ügyfelekre háruló adminisztrációs teher.

A projekt eredményeként:

  • Az informatikai rendszerek egységes elérés menedzselési rendszerének személyügyi rendszerrel integrált kialakításával lehetővé válik az ügyintézők gyors átrendelése az egyes feladatok között.
  • Megvalósul az állami tisztviselők teljesítményértékelési rendszere.
  • Kialakul a kormányhivatal szintű helpdesk szolgáltatás menedzselés informatika és épületüzemeltetés területén.
  • Kialakításra kerül a teljes közigazgatásra kiterjesztett tudástár.
  • Kialakításra kerül a kormányablak mobil applikáció.
  • Megtörténnek a kormányablak ügykör fejlesztések, amelyek a következőket jelentik:
    • Társadalombiztosítási Azonosító Jelet igazoló hatósági igazolvány másolat kiadás kormányablakokban,
    • Hatósági erkölcsi bizonyítvány közvetlen igénylése kormányablakokban.