Szolgáltatásfejlesztési szakértő

Az új munkatársunk a KIFÜ által fejlesztett és fenntartott Digitális Jólét Gerinchálózat és infokom-munikációs szolgáltatások stratégiai területén a közoktatás, a felsőoktatás, a kutatás-fejlesztés és a közgyűjtemények, valamint a fenntartó minisztérium (ITM) irányítása alá tartozó állami intézmények számára új, innovatív, a digitalizációt támogató szolgáltatások fejlesztésével hozzájárul 2,5 millió felhasználó (diák, tanár, kutató, közgyűjteményi dolgozó) tanulási és munkakörülményeinek világszinten is kiemelkedő kialakításához, fejlesztéséhez. A KIFÜ különleges és kiemelt szerepet tölt be a magyarországi digitalizációban, a fejlesztési és szolgáltatásnyújtási feladatain keresztül nem-zetközi szinten is élenjáró technológiák, infokommunikációs megoldások alkalmazásában.

Feladatok

  • A KIFÜ infokommunikációs szolgáltatások koncepciójának, stratégiájának kidolgozása
  • Az üzleti tervezéshez piaci információk gyűjtése, szolgáltatásfejlesztési terv elkészítése
  • Ügyféligények felmérése és elemzése, megoldási javaslat kidolgozása
  • Üzleti igénydefiníciók meghatározása, üzleti specifikációk készítése, üzleti döntések megho-zatala, IT specifikációk véleményezése, tesztelésekben való részvétel
  • A nyújtott szolgáltatások piacának alapos megismerése, folyamatos nemzetközi és hazai ku-tatása
  • Szolgáltatásfejlesztési projektek megszervezése, vezetése
  •  Operatív és adminisztratív együttműködés a fejlesztési folyamatban résztvevő belső és kül-ső támogatási és fejlesztési szakterületekkel, vállalkozókkal
  • Vezetői előterjesztések készítése, véleményezése

Amit kínálunk

  • Kihívást, fejlődést, tapasztalatszerzést jelentő, elismert feladatkört;
  • Képzett, széles látókörű kollégák, összetartó csapat mellett, közös alkotás és egymás támo-gatásának, fejlesztésének élményét
  • Külső és belső képzések során szakmai fejlődési lehetőséget
  • Gondoskodó, koronavírus járvány ideje alatt is stabil, megbízható munkahelyet
  • Otthoni munkavégzés lehetőségét
  • Versenyképes, piaci jövedelmet

Amit kérünk

  • Felsőfokú informatikai vagy gazdasági területen szerzett végzettség, vagy annak megszerzé-sére irányuló előrehaladott tanulmányok folytatása, vagy ezzel egyenértékű tapasztalat;
  • 3 év szakmai tapasztalat IKT szolgáltatásmenedzsment/szolgáltatásfejlesztés területeken;
  • Nemzetközi és/vagy hazai IKT szolgáltatóknál ügyfélkezelésben szerzett jártasság;
  • Agilis vagy Lean fejlesztési módszertan és ITIL ismerete;
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban, írásban, informatikai szaknyelv ismerete;

Elvárt kompetenciák

  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés 
  • Hatékony és megoldáscentrikus hozzáállás
  • Precizitás, a munkára való igényesség 
  • Jó problémamegoldási - és együttműködési készség
  • Motiváltság, tanulásvágy és fejlődési igény
  • Tudásmegosztás

Munkavégzés helye

Budapest, XIII ker. A pandémia alatt teljes, utána részleges otthoni munkavégzés lehetőséggel

Jelentkezés

A szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével a hr[at]kifu.gov[dot]hu e-mail-címre várjuk. 
Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzá-ban megadott adatokat a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség honlapján elhelyezett adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visz-szavonni, a hr[at]kifu.gov[dot]hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.