Megjelent a Központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez csatlakozást elősegítő pályázati felhívás
2013.10.15-én megjelent az Elektronikus közigazgatás operatív program keretében megvalósuló, „Központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez való kapcsolódás” című, EKOP-2.A.3. kódszámú, könnyített elbírálású pályázati felhívás. A fejlesztésekre 500 millió Ft áll rendelkezésre.
A projekt célja a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ) által vezetett EKOP projekt eredményeként létrejött, központi elektronikus fizetési szolgáltatást és kapcsolódó elszámolást végző rendszerbe (EFER) integrált, gyakorlatban már alkalmazott elektronikus fizetési lehetőségek kiterjesztése a közigazgatási szolgáltatások eredményességének és hatékonyságának növelése érdekében.
A pályázatban vállalt EFER csatlakozás sikeres megvalósítását követően a pályázó intézmény ügyfeleinek lehetősége nyílik a közigazgatással szemben fennálló fizetési kötelezettségek - az eddigi lehetőségek megtartása mellett - elektronikus ügyintézés során bankkártyával, illetve internetbankon keresztül, a személyes megjelenéssel járó ügyintézés során pedig bankkártyával történő teljesítésére.
A pályázatok benyújtására 2013. október 15. és 2013. november 13. között van lehetőség.
A pályázathoz kapcsolódó valamennyi dokumentum elérhető az NFÜ honlapján.