Megjelent a Központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez csatlakozást elősegítő pályázati felhívás

Jelenlegi hely

2013.10.15-én megjelent az Elektronikus közigazgatás operatív program keretében megvalósuló, „Központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez való kapcsolódás” című, EKOP-2.A.3. kódszámú, könnyített elbírálású pályázati felhívás. A fejlesztésekre 500 millió Ft áll rendelkezésre.

A projekt célja a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ) által vezetett EKOP projekt eredményeként létrejött, központi elektronikus fizetési szolgáltatást és kapcsolódó elszámolást végző rendszerbe (EFER) integrált, gyakorlatban már alkalmazott elektronikus fizetési lehetőségek kiterjesztése a közigazgatási szolgáltatások eredményességének és hatékonyságának növelése érdekében.

A pályázatban vállalt EFER csatlakozás sikeres megvalósítását követően a pályázó intézmény ügyfeleinek lehetősége nyílik a közigazgatással szemben fennálló fizetési kötelezettségek - az eddigi lehetőségek megtartása mellett - elektronikus ügyintézés során bankkártyával, illetve internetbankon keresztül, a személyes megjelenéssel járó ügyintézés során pedig bankkártyával történő teljesítésére.

A pályázatok benyújtására 2013. október 15. és 2013. november 13. között van lehetőség.

A pályázathoz kapcsolódó valamennyi dokumentum elérhető az NFÜ honlapján.