Eszközmenedzsment Irodavezető

Az Eszközmenedzsment Iroda élére keresünk önálló munkavégzésre képes, gyakorlott, vezető gazdasági munkatársat. Irodánk végzi a többségében IT-specifikus állományú tárgyi eszközökhöz és immateriális javakhoz kapcsolódó összes számviteli feladatot az integrált pénzügy-számviteli programban (aktiválás, értékcsökkenés, kivezetés, eszközmozgások könyvelése, nyilvántartások vezetése mennyiségben és értékben).

Feladatok

  • irányítja az analitikus nyilvántartásba vétel feladatkörébe tartozó, a beszerzésre kerülő tárgyi eszközök és egyéb eszközök, immateriális javak, felújítások és beruházások menetét. Felügyeli az aktiválásokat a részére megküldött dokumentumok alapján, illetve az állományváltozás feladását a főkönyv felé;
  • jóváhagyja a hatáskörébe tartozó eszközök selejtezését, hasznosítását;
  • évente előkészíti a leltározási utasítást és koordinálja annak végrehajtását;
  • gondoskodik az eszközmozgásokkal, selejtezéssel kapcsolatos bizonylati és eljárási rend betartatásáról;
  • részt vesz az eszközállományt érintő adatszolgáltatások, jelentések elkészítésében;
  • irányítja a raktározás nyilvántartásának és az ezzel összefüggő készlet modul nyilvántartásának vezetését;
  • irányítja az eszköznyilvántartó rendszerrel kapcsolatos feladatokat, fejlesztéseket;
  • részt vesz a szabályozási koncepciók kidolgozásában;
  • irányítja a vagyonkataszteri jelentés határidőre történő elkészítését;
  • meghatározza a KIFÜ más területein vezetett eszköznyilvántartások által az analitikus nyilvántartás felé átadandó információk tartalmi és formai követelményeit.

Amit kínálunk

  • Kihívást, fejlődést, tapasztalatszerzést jelentő, elismert feladatkör
  • Képzett, széles látókörű kollégák, támogató légkör 
  • Külső és belső képzések során szakmai fejlődési lehetőség
  • Gondoskodó, stabil, megbízható munkahely
  • Otthoni munkavégzés lehetősége
  • Versenyképes, piaci jövedelem

Amit kérünk

  • Középfokú iskolai végzettség
  • Minimum 3 év államháztartási számviteli gyakorlat (tárgyi eszköz területen előny)
  • Excel felhasználói szintű ismerete
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása
  • Szolgáltatói szemlélet, támogató hozzáállás

Elvárt kompetenciák

  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés 
  • Precizitás, a munkára való igényesség 
  • Jó problémamegoldási - és együttműködési készség
  • Motiváltság, tanulásvágy és fejlődési igény
  • Csapatmunkára való képesség; 
  • Proaktivitás;
  • Gyors alkalmazkodás a változó igényekhez.

Előnyt jelent

  • Forrás NET Integrált Ügyviteli Rendszer gyakorlati ismerete;
  • Felsőfokú (egyetemi, főiskolai) szakirányú végzettség;
  • Mérlegképes könyvelői képesítés;
  • Költségvetési beszámoló készítési szakmai tapasztalat.

Munkavégzés helye

Budapest, XIII kerület, részleges/teljes otthoni munkavégzés lehetőséggel

Jelentkezés

A szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével a hr[at]kifu.gov[dot]hu e-mail-címre várjuk. 

Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség honlapján elhelyezett adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni, a hr[at]kifu.gov[dot]hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.