Ellenőrzési referens - asszisztens

Leendő munkatársunk főbb feladatai

A Belső ellenőrzési vezető munkájának segítése, belső ellenőrzési munkafolyamatok támogatása, az ellenőrzéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása. (A döntés előkészítésben, ellenőrzések során részfeladatok ellátása; Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése)

  • A jogszabályok és ügyviteli szabályok ismeretében az ügyrendben és Belső Ellenőrzési Kézikönyven foglalt munkamegosztás alapján feladatkörébe utalt feladatok, valamint azoknak döntésre történő előkészítése. 
  • A belső ellenőrzés során használt ellenőrzési dokumentumok (ellenőrzés indítása, ellenőrzési jelentéstervezet, lezárt jelentés, intézkedési terv, beszámoló,) sablonok használatával az ellenőrzési munka előkészítése, valamint azok kísérőleveleinek kiadmányozásra történő előkészítése.
  • Az ügyiratok naprakész elhelyezése az elektronikus, valamint a helyi irattárban.
  • Az ellenőrzési mappák felülvizsgálata abban a tekintetben, hogy valamennyi előírt/kötelező dokumentum elhelyezésre került-e a mappában, hiányosság észlelése esetén a dokumentumok haladéktalan pótlása/intézkedés a hiánypótlás vonatkozásában, valamint az egyezőség ellenőrzése a kézi/elektronikus mappák tekintetében. A felülvizsgálat folyamatos, naprakész elvégzése. 
  • Ügyiratok továbbítása az érintettek részére. A visszaérkező ügyiratok, határidők figyelemmel kísérése, rendezése, kiosztása, dokumentumok irattárba helyezése, az ügyiratok lezárása.
  • A belső ellenőrzési jelentések alapján megtett intézkedések nyilvántartása, nyomon követése.
  • külső ellenőrzések során a belső ellenőrzési vezető munkájának támogatása, 

Belső ellenőrzések lefolytatása során a belső ellenőrzési vezető által adott részfeladatok, (adminisztrációs, kommunikációs, elemző) feladatok ellátása. 

Éves belső ellenőrzési terv és az éves belső ellenőrzési jelentés elkészítésében közreműködés.

Amit kínálunk

Kihívást, fejlődést, tapasztalatszerzést jelentő feladatkört, 
Stabil, hosszú távú munkahelyet, versenyképes jövedelmet
Teljes munkaidős, határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszonyt
Home Office munkavégzés eseti lehetőségét

Amit kérünk

felsőfokú végzettség,
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) használat
legalább 1 éves ellenőrzési, költségvetési, pénzügyi, számviteli, ügyviteli, területen szerzett szakmai gyakorlat,
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet

A jelentkezés során előnyt jelent

Felsőfokú (egyetemi, főiskolai) szakirányú végzettség
Ellenőrzési- asszisztensi területen szerzett több éves szakmai tapasztalat, 
belső ellenőri végzettség (28/2011. (VIII. 3) NGM rendelet szerinti) - belső ellenőri regisztráció
okleveles pénzügyi revizori, pénzügyi-számviteli szakellenőri, költségvetési ellenőri, mérlegképes könyvelői végzettség, adótanácsadói végzettség, könyvvizsgálói végzettség 

Elvárt kompetenciák

pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzési képesség,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
asszertivitás, konfliktuskezelés,
megbízhatóság - felelősségtudat,
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

Munkavégzés helye

Budapest, XIII ker. Váci u. 35.

Jelentkezési határidő

2020. október 22.

Jelentkezés

A fényképes szakmai önéletrajzodat, bruttó bérigény megjelölésével, hr[at]kifu.gov[dot]hu e-mail-címre várjuk.