Ügyfélszolgálati asszisztens

Szakértő ügyfélszolgálati csapatunk legújabb tagját keressük. Amennyiben az adminisztratív területen szerzett tapasztalataid kamatoztatása mellett szeretnéd a műszaki tudásodat is fejleszteni és nem riadsz meg a folyamatosan változó feladatoktól, akkor nálunk a helyed!

Feladatok

  • Az intézmények infokommunikációs szolgáltatásaival kapcsolatos hibáinak, kéréseinek megoldása, illetve szükség esetén a kérdések felterjesztése a következő támogatási szintre
  • Ügyfelektől érkező igények írásban és telefonon történő megválaszolása
  • Elsőszíntű műszaki támogatói feladatok ellátása, szolgáltatások elsődleges hibakezelése
  • Szolgáltatás létesítésének, módosításának koordinálása, tájékoztatók kiküldése
  • Központi adatbázis ellenőrzése, naprakészen tartása, a fejlesztésében való aktív részvétel
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal és a társszolgáltatókkal
  • Kimutatások készítése, adatszolgáltatás

Amit kínálunk

  • Kihívást, fejlődést jelentő feladatkör
  • A munkakör sokrétűsége lehetővé teszi az adminisztratív és műszaki területen is a fejlődést
  • Betekintést kínálunk egy országos kiterjedésű, több ezer intézményt kiszolgáló komplex informatikai infrastruktúra üzemeltetésébe, illetve lehetőséget korszerű infokommunikációs szolgáltatások megismerésére
  • Fiatal, dinamikus, szakmailag tapasztalt, széles látókörű munkatársak, összetartó csapat
  • Jól megközelíthető iroda, munkavégzéshez szükséges, korszerű technológiáknak megfelelő eszközök
  • Külső és belső képzések során szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, megbízható munkahely
  • Otthoni munkavégzés lehetősége
  • Versenyképes, piaci jövedelem

Amit kérünk

  • Minimum érettségi
  • Üzleti ügyfélszolgálati vagy műszaki területen szerzett 1-3 éves tapasztalat, de nyitottak vagyunk elhivatott, szorgalmas, a területet megtanulni vágyó pályakezdő vagy junior jelöltek meghallgatására is!
  • Nyitottság a műszaki segítségnyújtásra, műszaki tudás elsajátítására
  • MS Word és Excel felhasználói szintű ismerete

Elvárt kompetenciák

  • Határozott, udvarias, szakszerű telefonos és írásbeli kommunikáció
  • Jó kommunikációs készség
  • Nyitottság a tanulásra és tudásmegosztásra
  • Csapatszellem
  • Ügyfélbarát szemlélet
  • Jó problémamegoldási - és együttműködési készség
  • Precíz munkavégzés nagyfokú önállóság mellett
  • Hatékony és megoldáscentrikus hozzáállás

Előnyt jelent

  • Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
  • Távközlési, IT cégnél szerzett tapasztalat
  • MS Word és Excel magas szintű ismerete
  • Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban
  • Ticketing rendszer ismerete
  • CRM rendszer ismerete
  • Hálózati és IT alapismeretek

Munkavégzés helye

Budapest, XIII kerület, részleges otthoni munkavégzés lehetőséggel

Jelentkezés

A szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével a hr[at]kifu.gov[dot]hu e-mail-címre várjuk. 
Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség honlapján elhelyezett adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni, a hr[at]kifu.gov[dot]hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.